di JINA BACARR

Siamo alla fine dell'Ottocento, e già si preannunciano sentori di scandalo: a scatenare un vero putiferio sono le memorie di Katie, una fascinosa e spregiudicata signora americana decisa a raccontare ogni dettaglio, dal più elettrizzante al più morboso, della sua vita movimentata da appetiti insaziabili.

Poi la scena si sposta in Giappone e non è che l'inizio di un lungo viaggio nei meandri più scabrosi e vibranti dell'erotismo.

Ecco l'atteso ritorno della più stuzzicante e provocatoria firma della sensualità. E si tratta di un ritorno di gran classe, perché Jina Bacarr mette in campo, con la consueta maestria che non ha eguali e che ha saputo conquistare milioni di lettori in tutto il mondo, i suoi temi più cari, audaci e suggestivi, le situazioni più scabrose e piccanti venate, però, di romanticismo. Letteralmente imperdibile: Bionda Samurai

jinabacarr.com eharmony.it

During the latter part of the nineteenth century, a beautiful and fascinating American woman named Katie is about to release her memoir with more than a hint to scandal, a scandal that will unleash an uproar in Society. She is determined to recount her adventures in every detail, from the electrifying moments to the salacious, her life ruled by her insatiable appetite for all things sensual. Her story takes us from London to Japan, where the journey takes you through a maze of raw and vivid eroticism. Tantalizing and provocative scenes of sensuality await you in Japan. This is the return of class because Jina Bacarr (author of "The Blonde Geisha" and "Cleopatra's Perfume") puts forward with her usual skill a story that is unique and has earned her millions of readers around the world, her themes more endearing and bold with provocative situations raw and sexy but always romantic.

Loading more stuff…

Hmm…it looks like things are taking a while to load. Try again?

Loading videos…