** original link youtube.com/watch?v=tc2LZom_Uis **

just a simple video shoot & edit fully with iPhone 4.

once in a lifetime,u should try how to make your own Naan Bread :)
________________________

selama korang makan Roti Naan kat kedai mamak kan,pernah tak korang terpikir untuk MENCUBA buat sendiri Roti Naan korang tuh??

alah,benda nih bukan nak kata BARU SANGAT pun...dah SELALU ada depan mata kita,cuma kita jer yg tak pernah terpikir untuk mencuba..

well,sya jenis suka mencuba sesuatu yg baru..so,dah selalu syiok tengok mamak buat roti naan tuh,baik sya cuba sendiri buat pastu makan sendiri :p

serious PANAS wei tangan bila masuk dlm dapur dia tuh!
API dia tak hingat besar pulak!

my public fb :: fb.com/ApertureKU @ fb.com/1000step
my blog :: moji16.blogspot.com
my travelogue :: vimeo.com/album/1935742

Loading more stuff…

Hmm…it looks like things are taking a while to load. Try again?

Loading videos…