O primer lipdub aragonés, contra el recreiximiento de Yesa. Se grabó en a localidat zaragozana d’Artieda y bi participoron más de 300 presonas en a suya elaboración, con fundo mosical de Mallacán.

O primer lipdub politico aragonés ya ye en o rete. Mas de 300 personas i participoron en a grabación d’iste video que, empentau por o Concello d’Artieda y o Bloque Independentista de Cuchas, tornar a deixar platera la oposición a o recreiximiento de Yesa.

Con motivo d’o 5º festival Esfendemos a Tierra, celebrau o zaguer mes de chulio, centenars de personas facioron parti d’iste recorriu mosical por as carreras d’a localidat. Vecins d’o lugar y chent que estió en o festival implen o video d’humor y reivindicación con mosica, chuegos tradicionals, fuego, bastons, dances y banderas.

Iste tipo de videos consisten ensincronizar os cenyos, labios y movimientos d’os participants con una mosica conoixida. En iste caso a canta trigada ha estau “O mirallo crebau” de Mallacán, una canta que charra d’a inundación de lugars vivos baixo as auguas d’os entibos.

A localidat d’Artieda, en o Viello Aragón, puesto emblematico de la luita contra os entibos en Aragón, ha estau o scenario perfecto t’a grabación d’o lipdub que pretende fer conscient a traviés d’a mosica sobre a dignidat y esfensa d’as tierras y chents afectadas por grans prochectos como Yesa, Biscarrués, Mularroya u Castanesa.

[castellano]
Se grabó en la localidad zaragozana de Artieda y participaron más de 300 personas en su elaboración, con música de Mallacán como base.

El primer lipdub político aragonés ya está online. Más de 300 personas participaron en la grabación de este vídeo que, impulsado por el Ayuntamiento de Artieda y el Bloque Independentista de Cuchas, reitera la oposición al recrecimiento de Yesa.

Con motivo del 5º festival Esfendemos a Tierra, celebrado el pasado mes de julio, centeneras de personas formaron parte de este recorrido musical por las calles de la localidad. Vecinos y vecinas del pueblo y asistentes al festival llenan el vídeo de humor y reivindicación con música, juegos tradicionales, fuego, bastones, dances y banderas.

Este tipo de vídeos consisten en sincronizar los gestos, labios y movimientos de los participantes con una música conocida. En este caso la canción elegida ha sido “O mirallo crebau” de Mallacán, una canción que habla de la inundación de pueblos vivos bajo las aguas de los pantanos.

La localidad de Artieda, lugar emblemático de la lucha contra los pantanos en Aragón, ha sido el escenario perfecto para la grabación del lipdub que pretende concienciar a través de la musica sobre la dignidad y defensa de las tierras y gentes afectadas por grandes proyectos como Yesa, Biscarrués, Mularroya o Castanesa.

Loading more stuff…

Hmm…it looks like things are taking a while to load. Try again?

Loading videos…