No ano 2012 o coro de voces brancas "Cantar delas" abordamos o proxecto de interpretar un repertorio fundamental -e pouco coñecido- da música galega, como son as cantigas medievais.
Con esta intención empezamos a preparar un concerto cunha pequena escolma das cantigas de Santa María de Alfonso X, e das cantigas de amigo de Martín Codax.
Para axeitar máis aos nosos tempos a sonoridade desta música, monódica na sús orixe, solicitamos a colaboración do grupo de música tradicional Tundal, que elaboraron uns arranxos para cada unha das pezas, dándolles o carácter de música culta e popular a un tempo, como era nos séculos XIII e XIV, cando naceron estas pezas.
Resultado desta xuntanza saíron unha serie de concertos que amosaron pola provincia de Lugo a gran riqueza musical que posuímos os galegos: a música das cantigas medievais.

TUNDAL:
Antón Castro: zanfona, mandolina
Manuel Darriba: acordeón
Pedro Lucas: frauta
Miguel Díaz: clarinete, frautas
Xoán Fuertes: violín, oud, bouzouki
Xosé Luís Ansemil: percusión

CORO: Cantar Delas
Dir.: Fernando G. Jácome
--------------------------------------------------------------------

En el año 2012 el coro de voces blancas "Cantar Delas" abordamos el proyecto de interpretar un repertorio fundamental -y poco conocido- de la música gallega, como son las cantigas medievales.
Con esta intención empezamos a preparar un concierto con una pequeña escolma de las cantigas de Santa María de Alfonso X, y de las cantigas de amigo de Martín Codax.
Para acomodar más a nuestros tiempos la sonoridad de esta música, monódica en su origen, solicitamos la colaboración del grupo de música tradicional Tundal, que elaboraron unos arreglos para cada una de las piezas, dándoles el carácter de música culta y popular a un tiempo, como era en los siglos XIII y XIV, cuando nacieron estas piezas.
Resultado de ello, salieron una serie de conciertos que mostraron por la provincia de Lugo la gran riqueza musical que poseemos los gallegos: la música de las cantigas medievales.

TUNDAL:
Antón Castro: zanfona, mandolina
Manuel Darriba: acordeón
Pedro Lucas: flauta
Miguel Díaz: clarinete, frautas
Xoán Fuertes: violín, oud, bouzouki
Xosé Luís Ansemil: percusión

CORO: Cantar Delas
Dir.: Fernando G. Jácome

Loading more stuff…

Hmm…it looks like things are taking a while to load. Try again?

Loading videos…