nudie cutie

ITA below // Victor is a desk created for the sign collection of Adele-C (Adele Cassina) by Mario Airò. "Victor II" illustrates the genesis of the table in a sort of fetal development in which the light maple, legs and the shelves interact with a developing body.

Matarazzo is responsible for Adele-C’s “Victor” desk, created by artist Mario Airò. Victor is the re-elaboration of a project, also by Airò, entitled “Puccini at Ansedonia”: a table that alludes to a musician’s concentration and the mental spaces generated on a daily basis by the study and analysis of one’s hearing. Matarazzo immerses “Victor” in a contemporary rhythm, building a taut interplay between the object and a woman’s body: restlessness and experimentation animate the journey until the surprise of discovery.
Benedetta Di Loreto (adele-c.it/carosello_a-matarazzo.php)
______________________

Victor è uno scrittoio realizzato da Mario Airò per la collezione sign di Adele-C (Adele Cassina). "Victor II" illustra la genesi del tavolo in una sorta di sviluppo fetale in cui l’acero chiaro, le gambe ed i ripiani dialogano con un corpo in via di sviluppo.

Il pezzo della collezione sign Adele-C su cui lavora Matarazzo è lo scrittoio “Victor”, realizzato da Mario Airò. Victor è un tavolino che allude alla concentrazione del musicista, e agli spazi mentali generati quotidianamente dallo studio e dall’analisi del proprio sentire. Matarazzo immerge “Victor” in un ritmo contemporaneo, costruendo un dialogo serrato tra l’oggetto e il corpo di una donna: irrequietezza e sperimentazione animano il percorso fino allo stupore della scoperta.
Benedetta Di Loreto (adele-c.it/carosello_a-matarazzo.php)

j vimeo.com/59389557

Loading more stuff…

Hmm…it looks like things are taking a while to load. Try again?

Loading videos…