Sports & Design

Over 30h of shooting, 8 months for filming and 4 of post production for a 20min long documentary about the essence of the 360 Degrees Team: Simply different.
Through 5 key events of the 2012 season, Walter Belli tells us as the Team 360 was built from zero to the top of the Italian Gravity and Freestyle scene, with only two years in the making and a format and a working method totally... different.

The lifeblood the MTB gives us every day and that flows into our veins push us to face to ourselves as well as to each other. So it is for the 360 boys. If so it is for you too, take 20min off and disconnect from anything else than this dream came true.

-

Più di 30h di girato, 8 mesi di riprese e 4 di post produzione per 20min di realizzazione video che raccontano l'essenza del Team 360 Degrees: SIMPLY DIFFERENT.

Attraverso 5 eventi chiave della stagione 2012, Walter Belli racconta come il Team è nato da zero ed in sole due stagioni è arrivato ai vertici del panorama Gravity e Freestyle Italiano e non solo, con un formato ed un modo di lavorare totalmente... differente.

La linfa vitale che la MTB ci regala tutti i giorni e che ci scorre nelle vene ci mette a confronto con noi stessi e con gli altri, se lo è anche per Voi come per i ragazzi del 360 allora prendertevi una pausa di 20min e scollegatevi da tutto per tornare a sognare.

j vimeo.com/64697921

Loading more stuff…

Hmm…it looks like things are taking a while to load. Try again?

Loading videos…