Let op de stuitende tekst uit de uitzending van 27 mei 2004, afl. 15, tijdens het interview van Peter R. de Vries en Hoofdofficier van Justitie mr. Craemer van ’s-Hertogenbosch. Zie citaat:
Hoofdofficier mr. Craemer: “Dat is …sorry, nogmaals dat vind ik niet op z’n plek, maar wel eens effen uit te leggen hoe men nu eenmaal in ons strafrechtsysteem tussen de wielen kan raken”.
Peter R de Vries: “Maar, waarom geen sorry”?
Hoofdofficier mr. Craemer: “Ja, omdat de, de sorry zou inhouden dat ik iets fout gedaan heb”.
Over het vergoeden van schade hebben we het dan nog niet eens. Exit rechtsstaat.....!
Met de zegen van oud-premier Balkenende: Wij zijn wel verantwoordelijk meer niet aansprakelijk..!! (om schade te vergoeden R/B)